moblerat vargdarummet..

Är helt slut haha ! har höllt på i typ 3 timmar? fan vilken tid det tar, men är ju tunga grejer soffa & bokhylla osv.. men mycket städande också. Aja skönt med lite förändring kan lägga upp en bild senare på hur det ser ut nu :) Men det får bli senare för min digitalkamera är helt cp just nu, blir bara suddiga bilder när jag tar. Ska väl försöka fixa det innan :). Sen ikväll äre Idol yeej ! För en gångs skull följer jag faktiskt idol, dom senaste åren har jag inte följt idol för att det bara varit "hårdrock" och massa dåliga personer. Men nu har jag ju redan massa favoriter från auditions som gått vidare så detta året är ett måste att följa idol haha ! :)





Kommentarer
P /

hur många blogg läsare har du ?

2012-01-12 - 20:21:33 LÄNK: http://paulinadrotttning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback