lunch/frukost?

Vaknade ju typ nyss, idag börjar min diet som jag skjutit fram så länge haha. Men nu jävlar! Det kommer bli en väldigt dålig dag för mig haha. Är typ sockerberoende, så första dagen är alltid jättejobbig. Men därför har jag handlat in pepsi max, känns som man typ dricker något "sött" iallafall haha :D. sist när jag bantade i två veckor gick jag ju ner 7 kg, sen vare min födelsedag så jag tänkte "vafan skitsamma måste ju få äta nåt gott" sedan började man bara äta massa onyttigt igen haha ! även fast jag bara hade 5 kg kvar. 

Gick ju upp för att jag mådde dåligt det hår året, eftersom jag tröstätit. Och nu känns det jättejobbigt att när man väl gått upp så mycket så måste jag äta mindre i några år innan jag kan äta massa onödigt igen utan att gå upp :/.. Har alltid varit sådan som kan äta massa kcal utan att gå upp. Men när man väl går upp så äre lätt att gå upp igen eftersom fettcellerna blivit större. Men,men vad gör man inte för en fin kropp, får vara utan socker helt enkelt ;)

Får sitta vid datan idag och bara få tiden att gå, för blir så arg/irriterad och på dåligt humör när jag inte får socker, haha värsta beroendet, stackars min pojkvän idag om man är hemma haha. men bra för er, mer uppdatering ;)!

 




Kommentarer
Marina

Vart ska du gå ner någonstans? Du är ju smal?

2011-09-29 - 14:39:30 LÄNK: http://marinaholmquist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback